Değerli Akademik Personelimiz,
Aşağıda sunulan anket, Kırklareli Üniversitesi Akademik Personelinin görüş ve beklentilerini ölçmek amacıyla hazırlanmıştır. Anketlerden elde edilen bilgiler Kalite Yönetim Sistemi çalışmalarında kullanılacaktır. Verdiğiniz yanıtlar topluca değerlendirileceğinden, herhangi bir kişisel bilgi talep edilmemektedir.
Anketi içtenlikle yanıtlayarak araştırmaya sağladığınız katkıdan dolayı çok teşekkür ederiz.
Kırklareli Üniversitesi
Kalite Geliştirme Koordinatörlüğü
Açıklama
Lütfen aşağıda verilen her bir maddeyi dikkatle okuduktan sonra, ilgili maddelere yönelik katılım derecenizi verilen 5’li kutucuklardan birini işaretleyerek belirtiniz.
Konuya İlişkin Katılım Dereceniz:
(1) Kesinlikle Katılmıyorum
(2) Katılmıyorum
(3) Kararsızım
(4) Katılıyorum
(5) Kesinlikle Katılıyorum 5’li kutucuklardan birini işaretleyerek belirtiniz.
Kurumsal Altyapı ve Destek Hizmetleri bölümünde kullanmadığınız veya kullanamadığınız hizmetlerde “Fikrim Yok” seçeneğini işaretleyiniz.
A. Kurum Kültürü & Yönetime Katılım
1. Genel olarak Kırklareli Üniversitesinde çalışmaktan memnunum.(*)
2. Üniversitede üst ve astlar arasında sorunların tartışılma olanakları, geribildirim süreçleri bulunmaktadır.(*)
3. Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu kararları şeffaf olarak ilan edilmektedir.(*)
4. Üniversitede öğretim elemanlarına kendilerini geliştirme olanakları sağlanmaktadır.(*)
5. Sempozyum ücretleri, yolluk vb ödemeler kısa sürede hesabıma aktarılır.(*)
6. Tahakkuk eden ek ders ücretlerim kısa zamanda hesabıma aktarılır.(*)
7. Birim yönetimi tarafından alınan kararlara akademisyenlerin katılımı sağlanmaktadır.(*)
8. Birim kurul ( Bölüm/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokul Kurulu…) kararları şeffaf olarak ilan edilmektedir.(*)
9. Birim yöneticim (Dekan, Müdür) kendi görev ve sorumluluklarını tam olarak yerine getirmektedir.(*)
10. Bölüm Başkanım kendi görev ve sorumluluklarını tam olarak yerine getirmektedir.(*)
11. Birim idari ve destek personelinin sayısı yeterlidir.(*)
2. Kişisel Verilerin Korunması Kanununun (KVKK) kurumdaki uygulanma şeklini doğru buluyorum.(*)
3. Üniversitedeki yönetmelik ve yönergelerin anlaşılabilir olduğunu düşünüyorum.(*)
4. Üniversitede yürütülen ISO 9001:2015 dokümantasyon çalışmalarının idari hizmet ve eğitim kalitesini arttırdığını düşünüyorum.(*)
5. Dış paydaş görüşlerinin alınmasını faydalı buluyorum.(*)
6. Eğitici eğitimlerini faydalı buluyorum.(*)
Aşağıdaki sorularda üniversitemizdeki fiziksel ortam ve olanakları değerlendirmeniz istenmektedir. Bunun için mevcut durumu en iyi ifade eden seçeneği işaretleyiniz. Kullanmadığınız veya kullanamadığınız hizmetlerde “Fikrim Yok” seçeneğini işaretleyiniz.
F. Kurumsal Alt Yapı & Destek Hizmetleri
1. Yurt içi/dışı sempozyum desteği/ödemeleri(*)
2. Spor tesisleri(*)
3. Kültür ve sanat hizmetleri(*)
4. Güvenlik hizmetleri(*)
5. Bilgisayar, yazıcı vb. araç-gereçler(*)
6. İnternet hizmetleri(*)
7. Kütüphane hizmetleri(*)
8. Ofislerin fiziksel koşulları(*)
9. Dersliklerin yeterliliği ( ışık-ısı)(*)
10. Konferans salonları(*)
11. Personel yemeklerinin kalitesi(*)
12. Üniversite geneli kafeterya/kantin hizmetleri(*)