KLU
T.C.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
AKADEMİK PERSONEL MEMNUNİYET ANKETİ-2024

Değerli Akademik Personelimiz,
Açıklama
Lütfen aşağıda verilen her bir maddeyi dikkatle okuduktan sonra, ilgili maddelere yönelik katılım derecenizi verilen 5’li kutucuklardan birini işaretleyerek belirtiniz. Konuya İlişkin Katılım Dereceniz: (1) Kesinlikle Katılmıyorum (2) Katılmıyorum (3) Kararsızım (4) Katılıyorum (5) Kesinlikle Katılıyorum 5’li kutucuklardan birini işaretleyerek belirtiniz. Kurumsal Altyapı ve Destek Hizmetleri bölümünde kullanmadığınız veya kullanamadığınız hizmetlerde “Fikrim Yok” seçeneğini işaretleyiniz.
A. Kurum Kültürü & Yönetime Katılım
1. Genel olarak Kırklareli Üniversitesinde çalışmaktan memnunum. (*)
2. Üniversitede üst ve astlar arasında sorunların tartışılma olanakları, geribildirim süreçleri bulunmaktadır. (*)
3. Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu kararları şeffaf olarak ilan edilmektedir. (*)
4. Üniversitede öğretim elemanlarına kendilerini geliştirme olanakları sağlanmaktadır. (*)
5. Sempozyum ücretleri, yolluk vb ödemeler kısa sürede hesabıma aktarılır. (*)
6. Tahakkuk eden ek ders ücretlerim kısa zamanda hesabıma aktarılır. (*)
7. Birim yönetimi tarafından alınan kararlara akademisyenlerin katılımı sağlanmaktadır. (*)
8. Birim kurul ( Bölüm/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokul Kurulu…) kararları şeffaf olarak ilan edilmektedir. (*)
9. Birim yöneticim (Dekan, Müdür) kendi görev ve sorumluluklarını tam olarak yerine getirmektedir. (*)
10. Bölüm Başkanım kendi görev ve sorumluluklarını tam olarak yerine getirmektedir. (*)
11. Birim idari ve destek personelinin sayısı yeterlidir. (*)
12. Birim yöneticileri sorunlara yapıcı yaklaşmaktadır. (*)
13. Birim yöneticileri tüm personele adil davranmaktadır. (*)
14. Birimdeki öğrenci işleri hizmetleri aksamadan yerine getirilmektedir. (*)
15. Birimdeki temizlik hizmetleri aksamadan yerine getirilmektedir. (*)
16. Bölümlerde öğretim elemanlarınca yapılan işlerin yetki ve sorumlulukları dengelidir. (*)
17. Bölümdeki ders yükleri uzmanlık alanlarına göre adil olarak dağıtılmaktadır. (*)

B. Araştırma & Yayın
1. Üniversitede araştırma ve yayın yapmaya yeterli zaman ayırabilme olanağı vardır. (*)
2. Akademik Performans Analiz Sistemi (PERAS) kurulmasını faydalı buluyorum. (*)
3. Üniversite bilimsel araştırmalar için yeterli maddi destek sağlamaktadır. (*)
4. Üniversitede araştırma için internet veri tabanları yeterlidir. (*)
5. Üniversitede araştırma laboratuvarları yeterlidir. (*)
6. Üniversitede araştırma için kitap alımı ve dergi abonelikleri yeterlidir. (*)

C. İdari Hizmetler
1. BAP birimi hizmetlerinden memnunum. (*)
2. Proje Geliştirme ve Koordinasyon Ofisi hizmetlerinden memnunum. (*)
3. Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı hizmetlerinden memnunum. (*)
4. Yapı İşleri Daire Başkanlığı hizmetlerinden memnunum. (*)
5. Personel Daire Başkanlığı hizmetlerinden memnunum. (*)
6. Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı hizmetlerinden memnunum. (*)

D. İletişim & İlişkiler
1. Kurum içi haberleşme araçları (mail, posta, duyurular) yeterlidir. (*)
2. Üniversite web sayfasında aradığım bilgi veya birime kolayca ulaşabilirim. (*)
3. Bölüm web sayfası yeterli ve günceldir. (*)
4. Üniversitenin, kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları ve diğer paydaşlarla olan ilişkileri iyidir. (*)
5. Birim yöneticilerime kolayca ulaşabilirim. (*)
6. Birimdeki öğretim elemanları arasındaki iletişim yüksektir. (*)
7. Beni ilgilendiren gelişmelerden zamanında haberdar edilirim. (*)

E. Kalite Güvence Sistemi Çalışmaları
1. Üniversitede yürütülen kalite geliştirme çalışmalarından memnunum. (*)
2. Kişisel Verilerin Korunması Kanununun (KVKK) kurumdaki uygulanma şeklini doğru buluyorum. (*)
3. Üniversitedeki yönetmelik ve yönergelerin anlaşılabilir olduğunu düşünüyorum. (*)
4. Üniversitede yürütülen ISO 9001:2015 dokümantasyon çalışmalarının idari hizmet ve eğitim süreçlerinin etkinliğini artırdığını düşünüyorum. (*)
5. Dış paydaş görüşlerinin alınmasını faydalı buluyorum. (*)
6. Eğitici eğitimlerini faydalı buluyorum. (*)

F. Kurumsal Alt Yapı & Destek Hizmetleri
1. Yurt içi/dışı sempozyum desteği/ödemeleri (*)
2. Spor tesisleri (*)
3. Kültür ve sanat hizmetleri (*)
4. Güvenlik hizmetleri (*)
5. Bilgisayar, yazıcı vb. araç-gereçler (*)
6. İnternet hizmetleri (*)
7. Kütüphane hizmetleri (*)
8. Ofislerin fiziksel koşulları (*)
9. Dersliklerin yeterliliği ( ışık-ısı) (*)
10. Konferans salonları (*)
11. Personel yemeklerinin kalitesi (*)
12. Üniversite geneli kafeterya/kantin hizmetleri (*)
13. Genel temizlik hizmetleri (*)

Diğer Bilgiler
0 / 850
Anketi doldurduğunuz için teşekkür ederiz.