KLU
T.C.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
AKADEMİK PERSONEL MEMNUNİYET ANKETİ-2025

Üniversitemizin Değerli Öğretim Elemanları! Bu anket, Üniversitemizin eğitim-öğretim, araştırma-geliştirme, topluma katkı, uluslararasılaşma alanlarında kapsayıcı ve sürdürülebilir kurumsal yapılar geliştirmede önemli bir paydaş olarak sizlerin görüş-öneri ve değerlendirmelerinizi temel almak amacıyla hazırlanmıştır. Bu değerlendirmeleriniz KVKK kapsamında herhangi bir kişisel veri içermemekte olup, toplanan verilerin analiz ve değerlendirmesi gizlilik ilkesi kapsamında anonim olarak Kurumsal raporlamada sadece birimler bazında analiz edilecektir. Bu analiz verileri, kurumsal gerçekliği haritalamada önemli bir katkı sağlayacaktır. Bu anket, üniversitemizde 2025 takvim yılı içerisindeki kurumsal hizmetlerin değerlendirmesini içermektedir. Bu geri bildirimlerinize bağlı tüm birimlerde ve kurumda iyileştirme eylem planları hazırlanıp, iyileştirme süreçleri izlenip değerlendirilecektir Anketimiz toplam 61 maddeden oluşmaktadır. Süre olarak yaklaşık 15 dakika sürmektedir. Anket soruları, herhangi bir kişisel veri-özel bilgi içermemektedir. Anket içerik ve raporlaması KVKK kapsamına aykırı herhangi bir veriyi içermemektedir Anket sonuçları, var olan durumu belirlemek için birimler bazında raporlanacaktır. Değerli görüşlerinizle Üniversitemize sunacağınız geri bildirimler için teşekkür ederiz. Değerli görüş ve değerlendirmeleriniz için teşekkür ederiz. NOT: Fakülteniz/Meslek Yüksekokulunuz/Enstitünüz/Biriminiz sekmesinden “Rektörlük” seçildiğinde Daire Başkanlıkları, Koordinatörlükler, Ofisler ve Uygulama ve Araştırma Merkezlerine ulaşılabilmektedir.
Açıklama
Üniversitemizin Değerli Öğretim Elemanları! Aşağıda Üniversitede yararlandığımız veya katıldığınız süreçler olarak (A) Kurum Kültürü & Yönetime Katılım, (B) Kurumsal Eğitimde Nitelik & Sürdürülebilirlik, (C) Kurum Araştırma Alt Yapıları & Yetkinlikler, (D) Kurumsal İletişim ve İlişkiler, (E) Kurumsal İdari ve Destek Hizmetleri değerlendirmenize sunulmuştur. Lütfen aşağıda verilen her bir maddeyi dikkatle okuduktan sonra, ilgili maddelere yönelik katılım derecenizi verilen 5’li kutucuklardan birini işaretleyerek belirtiniz. Konuya İlişkin Katılım Dereceniz: (0) Fikrim Yok (1) Kesinlikle Katılmıyorum (2) Katılmıyorum (3) Kararsızım (4) Katılıyorum (5) Kesinlikle Katılıyorum 5’li kutucuklardan birini işaretleyerek belirtiniz. Not: Kurumsal Altyapı ve Destek Hizmetleri bölümünde kullanmadığınız veya kullanamadığınız hizmetlerde “Fikrim Yok” seçeneğini işaretleyiniz. Değerli görüşleriniz ve katılımınız için teşekkür ederiz.
Anket Katılım Onay
1. Ankete katılım durumunu bildiriniz. (*)

A. Kurum Kültürü & Yönetime Katılım
1. Genel olarak Kırklareli Üniversitesinde çalışmaktan memnunum. (*)
2. Üniversitede üst ve astlar arasında sorunların tartışılma olanakları, geribildirim süreçleri bulunmaktadır. (*)
3. Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu kararları şeffaf olarak ilan edilmektedir. (*)
4. Birim yönetimi tarafından alınan kararlara akademisyenlerin katılımı sağlanmaktadır. (*)
5. Birim kurul (Bölüm/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokul Kurulu…) kararları şeffaf olarak ilan edilmektedir. (*)
6. Birim yöneticim (Dekan, Müdür) tanımlı görev ve sorumluluklarını tam olarak yerine getirmektedir. (*)
7. Bölüm Başkanım tanımlı görev ve sorumluluklarını tam olarak yerine getirmektedir. (*)
8. Birim yöneticileri sorunlara çözüm üretme odaklı yaklaşmaktadır. (*)
9. Birim yöneticileri tüm personele eşit-adil davranmaktadır. (*)
10. Bölümlerde öğretim elemanlarınca yapılan işlerin yetki ve sorumlulukları dengelidir. (*)
11. Birim ve bölümde yöneticilerin görev tanımları ve sorumlulukları belirlenmiştir. (*)
12. Birim-bölümdeki işlerin planlaması ve yürütülmesi süreçleri tanımlıdır. (*)
13. Birim-bölümde iç paydaşlar (öğrenci-öğretim elemanı, idari personel) görüş-beklentileri için çalışmalar yürütülmektedir. (*)
14. Birim-bölümde dış paydaşların (mezunlar, diğer ünv. meslek kuruluşları) görüş-beklentileri için çalışmalar yürütülmektedir. (*)

B. Kurum-Bölüm Eğitiminde Nitelik & Sürdürülebilirlik
1. Üniversitemiz eğitim politikası nitelikli bir eğitime katkı sunmaktadır. (*)
2. Fakülte ve bölümümde verilen eğitim içerikleri nitelikli alan eğitimi için uygundur. (*)
3. Fakülte ve bölümde eğitim süreçleri katılımcılığa ve kapsayıcılığa dayalı yürütülmektedir. (*)
4. Bölümdeki ders yükleri uzmanlık alanlarına göre ortak kararla dağıtılmaktadır. (*)
5. Fakülte ve bölümde verilen eğitim, öğrencilerin çok yönlü gelişimini desteklemektedir. (*)
6. Fakülte ve bölümde nitelikli bir eğitim kültürü oluşturmak için eğitici eğitimleri gerekmektedir. (*)
7. Kurumsal düzeyde yürütülen eğitim iyileştirme ve izleme-değerlendirme çalışmaları bölüm eğitiminin niteliğine katkı sunmaktadır. (*)
8. Fakülte ve bölümde teknolojik ve fiziksel yapılar bölüm eğitimi için uygundur. (*)
9. Kurumsal düzeyde öğretim elemanlarının yetkinliklerini desteklemeye yönelik eğitici eğitimlerinin yürütülmesi katkı sunmaktadır. (*)

C. Kurum Araştırma Alt Yapı & Yetkinlikler
1. Üniversitede araştırma ve yayın yapmaya yeterli zaman ayırabilme olanağı vardır. (*)
2. Akademik Performans Analiz Sistemi (PERAS) nin işleyiş raporlamasını işlevsel ve yeterli buluyorum. (*)
3. Üniversite, bilimsel araştırmalar için yeterli maddi destek sağlamaktadır. (*)
4. Üniversitede araştırma için sunulan dijital veri tabanları, alan araştırmaları için yeterlidir. (*)
5. Üniversitede alanımla ilgili araştırmalarda yeterli basılı kaynak bulunmaktadır. (*)
6. Üniversitede alanımla ilgili araştırma laboratuvarları yeterlidir. (*)
7. Üniversitede akademisyenlerin araştırma yetkinlikleri için yeterli sayıda eğitimler sunulmaktadır. (*)
8. Kurumda sunulan bilimsel araştırma proje destekleri etkili yürütülmektedir. (*)
9. Kurum ulusal, uluslararası araştırma projeleri başvuru, yürütme süreçlerinde etkili destek sunulmaktadır. (*)
10. Araştırma kaynakları, alt yapı ve veri tabanlarına ilişkin talep edilen içerik ve hizmetlerin temini yapılmaktadır. (*)

D. Kurumsal İletişim & İlişkiler
1. Kurum içi haberleşme araçları (EBYS, e-mail, posta, duyurular) etkili kullanılmaktadır. (*)
2. Üniversite web sayfasında kurumla ilgili verilere kolayca erişilebilmektedir. (*)
3. Birim ve bölüm web sayfaları güncel ve kullanımı kolaydır. (*)
4. Üniversite, kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları, toplum ve diğer paydaşlarla etkili iletişim kurmaktadır. (*)
5. Üniversite, uluslararasılaşma (uluslararası anlaşmalar, öğrenci/öğretim üyesi hareketliliği vb.) alanında etkili çalışmalar yürütmektedir. (*)
6. Birimde öğretim elemanları arası iletişimi güçlendirme çalışmaları yürütülmektedir. (*)
7. Beni ilgilendiren gelişmelerden zamanında haberdar edilirim. (*)

E. Kurum İdari & Destek Hizmetleri
1. Kurum-birimdeki fiziksel alt yapı hasar ve arızaların takibi, iyileştirme çalışmaları etkili yapılmaktadır. (*)
2. Kurum-birimdeki teknolojik-dijital alt yapı sorun ve arızalarının takibi ve iyileştirilmesi çalışmaları etkili yapılmaktadır. (*)
3. Kurum-birimdeki öğrencilik hizmetleri, tanımlı süreçlere uygun aksatılmadan yürütülmektedir. (*)
4. Sempozyum ücretleri, yolluk vb ödemeleri belirtilen süreçlere uygun sürede yatırılmaktadır. (*)
5. Tahakkuk edilen ek ders ücretleri belirtilen süreçlere uygun sürede yatırılmaktadır. (*)
6. Personel özlük haklarına ilişkin hizmetler etkili olarak yürütülmektedir. (*)
7. Birim idari ve destek personelinin sayısı yeterlidir. (*)
8. Birimdeki temizlik hizmetleri tanımlı süreçlere uygun aksatılmadan yerine yapılmaktadır. (*)
9. Spor tesislerinin donanımı ve kullanım süreleri, etkili bir kullanım için uygundur. (*)
10. Kültür ve sanat hizmetlerinin yürütülmesine yönelik destek hizmetleri sunulmaktadır. (*)
11. Güvenli kampüs için güvenlik hizmetleri etkili yürütülmektedir. (*)
12. Bilgisayar, yazıcı vb. araç-gereçlerin temin hizmetleri etkili olarak yürütülmektedir. (*)
13. Kampüste internet hizmetleri eğitim ve araştırma için etkili kullanılabilmektedir. (*)
14. Kütüphanenin fiziksel koşulları ve kullanım süreleri araştırma için yeterlidir. (*)
15. Ofislerin fiziksel koşulları ve teknik donanımları çalışma ve dinlenme için yeterlidir. (*)
16. Derslik ve atölyelerin fiziksel koşulları ile teknik donanımların niteliği verilen eğitimin amacına uygundur. (*)
17. Yemekhanenin fiziksel ve hijyen koşulları yeterlidir. (*)
18. Sunulan yemeklerin hijyen ve besleyicilik niteliği yeterlidir. (*)
19. Kampüste kafe/kantin/market/kırtasiye vb. sosyal hizmet alanları sayısı yeterlidir. (*)
20. Kampüse ulaşım hizmetlerinde sefer sıklığı ve konfor yeterlidir. (*)

Diğer Bilgiler
0 / 850
Anketi doldurduğunuz için teşekkür ederiz.