KLU
T.C.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
İDARİ PERSONEL MEMNUNİYET ANKETİ-2025

Üniversitemizin Değerli İdari Personeli! Bu anket, Üniversitemizin kapsayıcı ve sürdürülebilir kurumsal hizmetler sunmada önemli bir paydaş olarak sizlerin görüş-öneri ve değerlendirmelerinizi temel almak amacıyla hazırlanmıştır. Bu değerlendirmeleriniz KVKK kapsamında herhangi bir kişisel veri içermemekte olup, toplanan verilerin analiz ve değerlendirmesi gizlilik ilkesi kapsamında anonim olarak Kurumsal raporlamada sadece birimler bazında analiz edilecektir. Bu analiz verileri, kurumsal gerçekliği haritalamada önemli bir katkı sağlayacaktır. Bu anket, üniversitemizde 2025 takvim yılı içerisindeki kurumsal hizmetlerin değerlendirmesini içermektedir. Bu geri bildirimlerinize bağlı tüm birimlerde ve kurumda iyileştirme eylem planları hazırlanıp, iyileştirme süreçleri izlenip değerlendirilecektir. Anketimiz toplam 44 maddeden oluşmaktadır. Süre olarak yaklaşık 15 dakika sürmektedir. Anket soruları, herhangi bir kişisel veri-özel bilgi içermemektedir. Anket içerik ve raporlaması KVKK kapsamına aykırı herhangi bir veriyi içermemektedir Anket sonuçları, var olan durumu belirlemek için birimler bazında raporlanacaktır. Değerli görüş ve değerlendirmeleriniz için teşekkür ederiz. NOT: Fakülteniz/Meslek Yüksekokulunuz/Enstitünüz/Biriminiz sekmesinden “Rektörlük” seçildiğinde Daire Başkanlıkları, Koordinatörlükler, Ofisler ve Uygulama ve Araştırma Merkezlerine ulaşılabilmektedir. Kırklareli Üniversitesi Rektörlüğü Kalite ve Akreditasyon Koordinatörlüğü
Açıklama
Üniversitemizin Değerli İdari Personeli! Aşağıda Üniversitede yararlandığımız veya katıldığınız süreçler olarak (A) Kurum Kültürü & Yönetime Katılım, (B) Kurumsal İletişim & Sürdürülebilirlik, (C) Kurum İdari & Destek Hizmetleri değerlendirmenize sunulmuştur. Lütfen aşağıda verilen her bir maddeyi dikkatle okuduktan sonra, ilgili maddelere yönelik katılım derecenizi verilen 5’li kutucuklardan birini işaretleyerek belirtiniz. Konuya İlişkin Katılım Dereceniz: (0) Fikrim Yok (1) Kesinlikle Katılmıyorum (2) Katılmıyorum (3) Kararsızım (4) Katılıyorum (5) Kesinlikle Katılıyorum 5’li kutucuklardan birini işaretleyerek belirtiniz. Not: Kurumsal Altyapı ve Destek Hizmetleri bölümünde kullanmadığınız veya kullanamadığınız hizmetlerde “Fikrim Yok” seçeneğini işaretleyiniz. Değerli görüşleriniz ve katılımınız için teşekkür ederiz.
Anket Katılım Onay
1. Ankete katılım durumunu bildiriniz. (*)

A. Kurum Kültürü & Yönetime Katılım
1. Kırklareli Üniversitesinde çalışmaktan genel olarak memnunum. (*)
2. Üniversitede idari kadrolara atanmada mesleki yetkinlikler göz önünde bulundurulmaktadır. (*)
3. Birim yönetimi tarafından alınan kararlara birim çalışanlarının katılımı sağlanmaktadır. (*)
4. Birimde yöneticiler ve çalışanların görev tanımları ve sorumlulukları belirlenmiştir. (*)
5. Birim yöneticisi (Başkan, Dekan, Müdür) tanımlı görev ve sorumluluklarını etkili olarak yerine getirmektedir. (*)
6. Birim yöneticileri sorunlara çözüm üretme odaklı yaklaşmaktadır. (*)
7. Birim yöneticileri tüm personele eşit-adil davranmaktadır. (*)
8. Birimdeki işlerin planlaması ve yürütülmesi süreçleri tanımlıdır. (*)
9. Kurum ve birimde, hizmetler, tanımlı süreçlere uygun yürütülmektedir. (*)
10. Birimde iyileştirmeler için ilgili paydaşlarla ortak çalışma, izleme-değerlendirme çalışmaları etkili yürütülmektedir. (*)
11. Kurumda idari kadrolara atanma, kişilerin mesleki mesleki yetkinliklerine uygun yürütülmektedir. (*)
12. Birimde değişimi yönetme süreçleri etkili yürütülmektedir. (*)

B. Kurumsal İletişim ve & Sürdürülebilirlik
1. Kurum içi haberleşme araçları (ebys, mail, posta, duyurular) etkili kullanılmaktadır. (*)
2. Üniversite web sayfasında kurumla ilgili verilere kolayca erişilebilmektedir. (*)
3. Birim ve bölüm web sayfaları güncel ve kullanımı kolaydır. (*)
4. Üniversite, kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları, toplum ve diğer paydaşlarla etkili iletişim kurmaktadır. (*)
5. Üniversite, uluslararasılaşma alanında etkili çalışmalar yürütmektedir. (*)
6. Birimde öğretim elemanları arası iletişimi güçlendirme çalışmaları yürütülmektedir. (*)
7. Beni ilgilendiren gelişmelerden zamanında haberdar edilirim. (*)
8. Kurumda çalışanların mesleki gelişimini destekleyen eğitimler sunulmaktadır. (*)
9. Kurumda akademik ve idari personel arasında etkili bir iletişim bulunmaktadır. (*)
10. Üniversitede yürütülen kurumsal dokümantasyon çalışmaları, kurumsal hizmetlerin niteliğini arttırmaktadır. (*)
11. İdari birimler arası işbirliği odaklı çalışmalar yürütülmektedir (*)

C. Kurum İdari & Destek Hizmetleri
1. Kurum-birimdeki fiziksel alt yapı hasar ve arızaların takibi, iyileştirme çalışmaları etkili yapılmaktadır. (*)
2. Kurum-birimdeki teknolojik-dijital alt yapı sorun ve arızalarının takibi ve iyileştirilmesi çalışmaları etkili yapılmaktadır. (*)
3. Birimimdeki çalışma alanları, iş yoğunluğu ve idari personel sayısı dengelidir. (*)
4. Personel özlük haklarına ilişkin hizmetler etkili olarak yürütülmektedir. (*)
5. Birimde sunulan destek hizmetleri için yeterli destek personeli bulunmaktadır. (*)
6. Birimdeki temizlik hizmetleri tanımlı süreçlere uygun aksatılmadan yerine getirilmektedir. (*)
7. Spor tesislerinin donanımı ve kullanım süreleri, etkili bir kullanım için uygundur. (*)
8. Kültür ve sanat hizmetlerinin yürütülmesine yönelik destek hizmetleri sunulmaktadır. (*)
9. Güvenli kampüs için güvenlik hizmetleri etkili yürütülmektedir. (*)
10. Bilgisayar, yazıcı vb. araç-gereçlerin temin hizmetleri etkili olarak yürütülmektedir. (*)
11. Kampüste internet hizmetleri idari hizmetlerin etkili yürütülmesi için yeterlidir. (*)
12. Ofislerin fiziksel koşulları ve teknik donanımları çalışma ve dinlenme için yeterlidir. (*)
13. Yemekhane, fiziksel ve hijyen koşulları açısından yeterlidir. (*)
14. Sağlıklı beslenme için yemekler, gerekli besin değeri ve hijyen niteliğine sahiptir. (*)
15. Kampüste kafe/kantin/market/kırtasiye vb. sosyal hizmet alanlarının sayısı yeterlidir. (*)
16. Birimde idari hizmetlerin yürütüldüğü alanlarda iş sağlığı ve güvenliği önlemleri belirlenmiş olup, etkili uygulanmaktadır. (*)
17. Kampüse ulaşım hizmetlerinde sefer sıklığı ve konfor yeterlidir. (*)
18. Kampüs servis hizmetlerinin güzergah ve konforu yeterlidir. (*)
19. Kurumun sağlık hizmetlerinden etkili olarak yararlanılabilmektedir. (*)
20. Kampüsteki otopark alanlarına erişim ve kullanımı kolaydır. (*)

Diğer Bilgiler
0 / 850
Anketi doldurduğunuz için teşekkür ederiz.