T.C.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI 2024 YILI KULLANICI MEMNUNİYET ANKETİ
Değerli Katılımcı, bu çalışma Kırklareli Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı tarafından kullanıcı memnuniyetini ölçmek için yapılmaktadır. Bu sayede aksaklıkların giderilmesi, verilen hizmetin kalite ve etkinliğinin arttırılması hedeflenmektedir. Ankete katkıda bulunacak kişilerin bilgileri tamamen bu çalışma için kullanılacaktır. Göstermiş olduğunuz ilgiye şimdiden teşekkür ederiz
Açıklama
* Tüm Soruların Cavlanması Zorunludur.
Meslek
1. Kullanıcı Bilginizi İşaretleyiniz.(*)
Kütüphane Kullanımı
1. Kütüphaneyi Hangi Sıklıkla Kullanıyorsunuz?(*)
Kütüphane Kullanımı Saatleri
1. Kütüphaneyi Genellikle Hangi Saatlerde Kullanıyorsunuz?(*)
Kütüphane Kullanım Amacı
1. Kütüphaneyi Hangi Amaçla Kullanıyorsunuz?(*)
Merkezi Kütüphaneyi Tercih Etme Sebebi.
1. Kırklareli Üniversitesi Merkezi Kütüphaneyi Tercih Etme Sebebinizi işaretleyiniz.(*)
Kullandığınız Kaynaklar.
1. Kütüphanede En Çok Kullandığınız Kaynağı İşaretleyiniz.(*)
Kırklareli Üniversitesi Merkezi Kütüphanesi Personeli Hakkında Değerlendirmelerinizi İşaretleyiniz.
1. Kütüphanede Çalışan Personel Sayısı Yeterli.(*)
2. Personel, Mesleki Bilgi ve Tecrübeye Sahip.(*)
3. Personelin Kullanıcılara Yaklaşımı İlgili.(*)
4. Personel, Kullanıcılara Karşı Nazik, Saygılı, Hoşgörülü ve Güler Yüzlü.(*)
5. Kütüphane Personelinin İsteklerimi Yerine Getirmek İçin Harcadığı Çaba Yeterli.(*)
6. Bilgi ve Belge İhtiyaçları İçin İlgili Personele Erişim Kolaylığı Var.(*)
7. Kütüphane Personeli Kullanıcılara Eşit Davranıyor.(*)
8. Personel Problem Çözmede İstekli ve Yeterli.(*)
9. Ödünç Verme İşlemlerinde Personel İlgili ve Yeterli.(*)
10. Referans Personeline Erişim Kolay ve Yardım İstenilen Konuya Detaylı Cevap Alınabiliyor.(*)
11. Yerinde Bulunmayan Kaynaklar İçin Çalışanlar Yardımcı Oluyormu ?(*)
12. Personel, Rafları Düzenleme ve Kaynakları Yerleştirme Konusunda Yeterli ve Titiz.(*)
13. Oryantasyon ve Kullanıcı Eğitimlerinde Kütüphane Personeli Kütüphane Kullanımı ve Kaynakları Hakkında Detaylı Bilgilere Yer Veriyor.(*)
Kırklareli Üniversitesi Merkezi Kütüphanesi Genel Kullanım ile İlgili İfadelere Katılma Düzeyinizi İşaretleyiniz.
1. Genel Olarak Kütüphane Hizmetleri Yeterli.(*)
2. Kütüphane Tanıtım / Oryantasyon ve Bilgilendirme Çalışmaları Yeterli.(*)
3. Ödünç Alınabilen Kaynak Sayısı Yeterli.(*)
4. Kaynakların Ödünç Verilme Süresi Yeterli.(*)
5. Katalog Taraması İçin Kütüphanedeki Cihazlar ve Web Katalog Sorgu Ekranı Yeterli.(*)